Liikuteltava liikennepuisto

25.7.2021

Yhdistyksemme haki rahoitusta Leader Varsin hyvältä liikuteltavan liikennepuiston tekemiseen. Hankkeemme oli yksi 25 toteutettavasta hankkeesta 46 rahoitusta hakeneen hankkeen joukosta. Hienoa siis, että ideamme nähtiin toteuttamisen arvoisena!

Peräkärry on otettu ilolla vastaan. Bensa-asema on ollut kiinnostava ja liikennemerkeistä on saanut rakentaa omanlaisensa radan. Menopelejä on kaiken ikäisille lapsille. Hoitajilta on tullut paljon kiitosta ja positiivista palautetta tästä hankeesta. Lapset ovat saaneet uutta tekemistä ja olemme tyytyväisiä lopputulokseen.

Yhdistys vuokraa kärryä yksityistilaisuuksiin 30€/vrk ja yhdistyksen jäsenille 20€/vrk. Lisäksi kärryä voidaan lainata yleisötapahtumiin, kuten Nousten markkinoille. Kunta tuki yhdistyksemme toimintaa kustantamalla kärryn teippaukset. Kärry suunniteltiin ja kasattiin talkoovoimin. Toivomme, että se tulee olemaan ahkerassa käytössä.