Tietoa meistä

Yhdistys on perustettu vuonna 2019 seitsemän aktiivisen vanhemman voimin. Tiesitkö muuten, että olemme ainoa perhepäivähoidon vanhempainyhdistys Suomessa? Aika hienoa, eikö! Pienikin porukka voi olla aktiivinen ja aikaansaava. Porukka on alusta hieman kasvanutkin matkan varrella ja toivottavasti jatkaa kasvuaan. Otamme mielellämme mukaan kaikki vähänkin innokkaat, sillä pienten lasten vanhempina tuskin kenelläkään on hirmuisen paljon ylimääräistä aikaa, joten mitä useampi antaa ajastaan vähänkin, sitä enemmän saamme aikaiseksi.

Tavoitteemme on saada järjestettyä perhepäivähoidon lapsille retkiä ja tapahtumia sekä hankkia välineitä päivittäiseen käyttöön. Haluamme myös tukea vanhempia järjestämällä luentoja ja yhteisiä tapahtumia. Voit olla perusjäsenenä, jolloin jäsenmaksu on 0€ tai voit liittyä kannatusjäseneksi, jolloin jäsenmaksu on 15€/vuosi.

Jos haluat liittyä jäseneksi, täytä alla oleva lomake tai ota yhteyttä puheenjohtajaan. Mukana saa olla juuri sen verran, kuin itsestä hyvältä tuntuu. Facebookisssa olemme suljettuna ryhmänä "Pph vanhemmat Nousiainen" ja siellä voit keskustella muiden vanhempien kanssa omalla foorumilla. Rohkeasti mukaan vaan!

Yhdistyksen jäsenenä:

• Saat mahdollisuuden vaikuttaa järjestettäviin retkiin
  • Voit vuokrata puuhaperäkärryä edullisemmin
  • Pääset mukaan whatsapp ryhmäämme ideoimaan