Nousiaisten perhepäivähoidon vanhempainyhdistys on ainoa laatuaan Suomessa. Se järjestää retkiä ja ohjelmaa lapsille hoitopäivien aikana, tukee lasten tarpeita hankkimalla tai tekemällä välineitä hoitajille omaan ja yhteiseen käyttöön sekä järjestää perheille hoitopäivien ulkopuolella tapahtumia. Kaiken toiminnan keskiössä on lasten hyvinvointi.

Tavoitteemme on yhdessä tehden tuoda uusia mahdollisuuksia Nousiaisten varhaiskasvatukseen. Haluamme, että perhepäivähoito pysyy Nousiaisissa vahvana, jotta meillä kaikilla on mahdollisuus valita lapsillemme sellainen hoitopaikka, joka vastaa oman perheen tarpeita parhaiten. Toimiva vanhempainyhdistys rikastaa kunnan tarjontaa. Yhdessä olemme enemmän!